Zodra u online of telefonisch een reservering plaatst voor een van de exclusieve MAX ledenarrangementen wordt u gevraagd om de leveringsmethode van uw kaarten. 


Heeft u gekozen voor 'tickets per mail'? 

Dan worden uw kaarten direct na ontvangst van de betaling naar het door u opgegeven e-mailadres verzonden. 


Let op: Er kan vertraging optreden door de terugkoppeling van de financiële instellingen- of banken. 


Heeft u de betaling succesvol afgerond en na 24 uur uw opdrachtbevestiging en uw kaarten nog niet ontvangen? Gelieve een contactformulier in te vullen via de button 'Stel uw vraag' op de website maxtickets.ticketpoint.nl


Heeft u gekozen voor 'tickets per post'?

Dan worden uw kaarten na ontvangst van de betaling verzonden naar het door u opgegeven adres. Hierna kunt u de kaarten veelal binnen 7 dagen in uw post verwachten. 


Heeft u de betaling succesvol afgerond en na 7 dagen uw kaarten per post nog niet ontvangen? Gelieve een contactformulier in te vullen via de button 'Stel uw vraag' op de website maxtickets.ticketpoint.nl


Heeft u gekozen voor 'mobiele tickets'


Wanneer u gekozen heeft voor mobiele tickets kunt u deze openen met de Ticketmatic app. Wanneer u deze al heeft kunt u inloggen om uw tickets te zien. Wanneer u de Ticketmatic app nog niet heeft volg dan onderstaand stappenplan.


1. Ga naar de Appstore of Google Play Store

2. Zoek de app "Ticketmatic" in de categorie "Amusement".

3. Download de app op uw eigen account met het e-mailadres waar de reservering mee is voldaan.

4. Bij inloggen in de app dient u te registreren met uw e-mailadres en naam.


5. U ontvangt per mail een verificatiecode die u moet invullen voor u de app kunt gebruiken.



Mocht u er niet uitkomen? Stel uw vraag dan aan in onze online klantenservice.