E-tickets
Tickets per mail (E-tickets) ontvangt u doorgaans direct na het afronden van de betaling. Na het betalen van een reservering kan er vertraging optreden door de terugkoppeling van de financiële instellingen - of banken. Heeft u uw betaling succesvol afgerond en na 24 uur uw opdrachtbevestiging en E-tickets nog niet ontvangen?
Controleer ook altijd de Spambox, het kan soms gebeuren dat onze mails hierin terecht komen.
U kunt ook de Tickets terugvinden in de Ticketmatic app. Klik voor meer informatie over de Ticketmatic app hier.
Tickets per post
Indien u tickets per post heeft besteld kunt u deze doorgaans binnen 7 dagen na betaling ontvangen. De tickets worden per post verstuurd naar het door u opgegeven adres.
Geen tickets ontvangen?
Mocht u helemaal geen tickets of bevestigingsmail hebben ontvangen dan vragen we u een contactformulier in te vullen via de button 'Stel uw vraag' onderaan deze pagina.
U kunt ook telefonisch contact opnemen met MAX Tickets via 020 - 214 6010. MAX Tickets is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 - 17.30 uur.