Kaarten voor exclusieve ledenarrangementen kunt u online reserveren via maxtickets.nl of telefonisch door te bellen naar 020 - 214 6010.
Online
Hieronder wordt u in korte en duidelijke stappen uitgelegd hoe u online kaarten kunt bestellen.
Benodigdheden
- Bank e-reader voor een directe betaling
Let op: voor een online reservering heeft u uw MAX-inloggegevens niet nodig!
1. Ga naar maxtickets.nl
U kunt op de homepage klikken op het gewenste ledenarrangement. Zodra u het gewenste ledenarrangement niet kunt vinden op de homepage, kunt u het evenement intypen in de zoekbalk rechtsboven aan de pagina. Hierna klikt u op 'Zoeken', het ledenarrangement wordt dan getoond.
U ziet vervolgens meer informatie over het gekozen ledenarrangement, waaronder beschikbaarheid en bijbehorende prijzen.
2. Klik op 'Nu reserveren', 'Reserveer nu uw kaarten' of 'Koop Kaarten'
Deze optie varieert per ledenarrangement. In het geopende scherm ziet u voor welk ledenarrangement en voor welke datum u kaarten gaat bestellen (Let goed op de gekozen datum)
3. Kies het aantal gewenste kaarten
Door de +/- te gebruiken kunt u het gewenste aantal kaarten selecteren.
Let op: Voor het bestellen van kaarten heeft u geen promotiecode nodig!
4. Kies betaling en levering
In het daarop volgende scherm dient u een betaal- en verzendwijze te selecteren.
De betalingsmogelijkheden zijn als volgt:
Betaling per iDeal
U kunt gebruik maken van iDeal. Meer informatie over iDeal vindt u op www.ideal.nl.
Betaling per Creditcard
U kunt betalen met Visa, Mastercard en Maestro. Uw creditcard gegevens worden via de SSL-methode versleuteld. Tijdens de betaling wordt gevraagd naar de CVC-code. Deze 3-cijferige code vindt u op de achterkant van uw creditcard.
Betaling per waardebon
Hier geeft u de code van uw waardebon in. Klik vervolgens op 'Ok'
U heeft de keuze tussen een verzending in de vorm van een e-ticket of een verzending per post. Een e-ticket wordt direct per e-mail toegestuurd. Bij het kiezen van de betaal en leveringsmethode dient u uw e-mail adres in te voeren.
Als u alles naar wens heeft geselecteerd klikt u op ‘volgende’.
Let op: Het systeem zoekt automatisch uw adresgegevens bij het opgegeven e-mail adres!
6. Vul je persoonlijke gegevens in
Dit wordt alleen gevraagd wanneer het systeem uw adresgegevens niet automatisch kan vinden bij het opgegeven e-mail adres. Uw gegevens worden vertrouwelijk opgeslagen en zijn alleen bedoeld voor MAX Tickets.
Zodra u uw persoonlijke gegevens heeft ingevuld, klik op 'volgende'.
7. Extra informatie
Hier heeft u de mogelijkheid om Ticketpoint Garantie af te sluiten. Indien u gebruik wilt maken van de Ticketpoint Garantie kiest u voor 'ja' (anders kiest u voor 'nee') en klik op 'Volgende'. Voor meer informatie over een Ticketpoint Garantie klik hier.
8. Bevestig uw bestelling
U controleert uw bestelling en de ingevoerde persoonsgegevens. Als alles klopt, klikt u op de button 'Bevestig'.
9. Betaling
Wanneer de betaling is afgerond ontvangt u automatisch een opdrachtbevestiging van uw boeking per e-mail op het door u opgegeven e-mailadres. Heeft u gekozen voor e-tickets dan zijn deze e-tickets als bijlage toegevoegd aan uw opdrachtbevestiging.
Let op: Er kan vertraging optreden door de terugkoppeling van de financiële instellingen- of banken. Heeft u uw betaling succesvol afgerond en na 24 uur uw opdrachtbevestiging en e-tickets nog niet ontvangen? Gelieve een contactformulier in te vullen via de button 'Stel uw vraag' op de website maxtickets.ticketpoint.nl.
10. Uw kaarten
Heeft u gekozen voor 'tickets per post'? Dan ontvangt u veelal binnen 7 dagen uw tickets per post op het door u opgegeven adres.
Indien u bij de verzendoptie heeft gekozen voor e-tickets, dan kunt u uw e-tickets downloaden via de link in uw opdrachtbevestiging. Deze opdrachtbevestiging is verzonden naar het door u opgegeven e-mailadres.
Telefonisch
Voor het telefonisch reserveren van kaarten kunt u contact op nemen via 020 - 214 6010.
MAX Tickets is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 - 17.30 uur.