Zodra u online of telefonisch een reservering plaatst voor MAX Proms 2019 wordt u gevraagd naar de leveringsmethode van de tickets.


Heeft u gekozen voor 'E-tickets'? 

Dan worden uw tickets direct na ontvangst van de betaling naar het door uw opgegeven e-mailadres verzonden.


Let op: Er kan vertraging optreden door de terugkoppeling van de financiële instellingen- of banken.


Heeft u de betaling succesvol afgerond en na 24 uur de opdrachtbevestiging en de tickets nog niet ontvangen? Dan kunt u contact opnemen met online klantenservice of onze telefonische klantenservice door te bellen naar: 020 - 214 60 10.


Heeft u gekozen voor 'tickets per post'?

Dan worden de tickets direct na ontvangst van de betaling verzonden naar het door uw opgegeven adres. Hierna kunt u de tickets veelal binnen 7 dagen in de post verwachten.


Heeft u de betaling succesvol afgerond en na 7 dagen de tickets per post nog niet ontvangen? Dan kunt u contact opnemen met online klantenservice of onze telefonische klantenservice door te bellen naar: 020 - 214 60 10.